sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Cele mai senzuale experiente in pat


Din ce e compusa cea mai memorabila experienta pe care ai avut-o? Cea pe care, oricat de mult timp ar fi trecut, ti-o amintesti cu foarte mare claritate, asa cum iti amintesti si acele senzatii? Descopera si inspira-te din experientele altora!

Momentele memorabile pe care le-ai impartasit cu cel care iti este alaturi acum sau cu cel cu care ti-a fost alaturi au fost, poate, provocate de multe evenimente care s-au dovedit importante. Fie ca prima oara cand ati facut dragoste este experienta pe care niciunul dintre voi nu o poate uita, nu neaparat din perspectiva pur tehnica, ci pentru abundenta sentimentelor din acele momente, fie ca ultima partida de sex este cea care ti se pare cea mai reusita, sunt nenumarate momentele in care poti simti ca te-ai apropiat de partenerul tau.

Ne-am gandit sa intrebam cateva femei care sunt acele momente senzationale care le-au ramas marcate in memorie si care au fost lucrurile care au provocat acele experiente. Cititi despre experientele lor si despre elementele care au facut ca acestea sa fie memorabile!

Fie ca le vei citi si ca le vei bucura pentru ele, fie ca le vei afla povestile si iti vor servi drept sursa de inspiratie, vei descoperi ca au gasit placerea in cele mai neobisnuite momente sau situatii!

Iesi din cotidian!

Adina, care are 32 de ani si este casatorita, ne povesteste care este momentul memorabil pentru ea si sotul ei si ce a facut acea mica diferenta, ce a facut ca partida sa fie memorabila.

"Eu si cu sotul meu suntem casatoriti de 10 ani si este primul si singurul meu iubit, de aceea toata experienta pe care o am i se datoreaza lui. In general suntem destul de clasici sau traditionalisti in viata noastra intima. Ne place asa, chiar ne simtim bine. Facem dragoste numai in pat si in putine pozitii. Memorabila a fost o data am vrut sa incercam si altceva. El era asezat la calculator si juca un joc. M-am apropiat de el, i-am intors scaunul spre mine si pur si simplu l-am incalecat. A parut surprins ca am preluat eu initiativa, dar a intrat in jocul meu si i-a placut. Am facut dragoste in pozitia aia si a fost o experienta interesanta de care ne aducem si acum aminte si pe care din cand in cand o mai incercam."

Ineditul -faptul ca ea a preluat initiativa- si ca au facut dragoste intr-un loc in care nu obisnuiau i-a facut pe Adina si pe sotul sau sa se simta atat de bine.

Schimbarile pot aduce...orgasme multiple!

Corina, 24 de ani, care este tanara mamica a unei fetite de patru luni crede ca cea mai frumoasa perioada din viata sa sexuala...abia urmeaza. Cu toate acestea, ea marturiseste:

"De ce nu mi-a spus nimeni ca ma voi simti atat de bine din punct de vedere sexual in timpul sarcinii? M-am simtit excelent si am avut, pentru prima oara, mai mult de un orgasm in timp ce faceam dragoste cu sotul meu. Sunt foarte curioasa daca aceasta stare de implinire se va pastra sau daca va mai trebui sa raman o data insarcinata -nici nu ne gandim in urmatorii cativa ani- pentru acele senzatii."

Corina ne-a mai povestit ca toata perioada sarcinii sale a fost presarata de aceste orgasme multiple la fiecare act sexual si ca sotul ei si tatal fetitei lor a fost jumatate incantat, jumatate speriat de aceasta transformare a sa.
Momentul e...totul!

Mirela, 26 de ani, aflata in relatie stabila ne-a povestit ca cel mai memorabil act sexual implica...o rochita!

"Mie si iubitului meu ne place sa experimentam. Intr-o zi eram la serviciu si el mi-a trimis un sms: "As vrea ca diseara sa ma astepti intr-o rochita, fara sa porti nimic pe dedesubt". Mi s-a parut interesant si am zis ca n-ar strica sa incerc. Zis si facut. Cand a intrat pe usa, l-am intampinat cu un sarut si m-am apropiat strans -foarte strans- de el. Cand a pus mana pe mine si-a dat seama ca rugamintea ii fusese indeplinita si s-a "incins" intr-o secunda. Ce a urmat e prea frumos ca sa descriu in cuvinte...De ce a fost frumos? Pentru ca e minunat sa ii indeplinesti o mica fantezie barbatului pe care il iubesti. Cred ca ne apropriem dupa fiecare moment din asta."

Incarcatura emotionala e importanta!

Ioana, care are 31 de ani si este singura acum ne povesteste care e cea mai memorabila experienta a sa: "Cel mai clar am in minte acum, cand ma intrebi tu, ultima oara cand am facut-o cu fostul meu iubit. Mi-a facut sex oral si eram foarte excitata. Stiam ca o sa ne despartim. E memorabila pentru mine. Nu-ti zic mai multe."

"Sex memorabil? Tot ce facem noi e memorabil", rade Silvia la telefon atunci cand o intreb care a fost cea mai senzationala experienta a sa. "Bine, nu stiu daca era efectul sentimentelor noastre, dar una din cele mai tari partide pentru mine -o sa il intreb si pe el si o sa iti zic daca crede la fel- a fost dupa ce mi-a spus ca ma iubeste si mi-a dat de intele ca ar vrea sa se insoare cu mine. A fost o adevarata explozie, eram amandoi foarte fericiti si aveam o anumita siguranta, intelegi? Pot sa zic ca a fost un moment important pentru viata mea. Si a lui, normal."

Lasati-va fantezia si imaginatia libere! Din ce s-ar compune o astfel de experienta pentru voi? Descrieti-ne care sunt elementele cele mai importante si cand v-ati simtit cel mai bine!



Sursa: feminis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu